November 2009: Veelal is er behoefte om bij de order het
geselecteerde artikel uit te breiden met een bepaalde configuratie of uitvoering
In iZi is het vanaf nu mogelijk gebruik te maken van de product configurator,
die nauwgezet de geselecteerde configuratie op de order of de productiestaat
weergeeft
Dubbelklik op de plaatjes voor een vergroting.
September 2009: Er is een nieuwe module uitgebracht die
kan worden gekoppeld aan de bestaande iZi modulen. Deze plannings-module maakt
het mogelijk om de planning van uw werknemers of andere hr zaken grafisch weer
te geven op uw scherm in een "outlook-achtige" omgeving:
Dubbelklik op de plaatjes voor een vergroting.
Deze afspraken database maakt het mogelijk om afspraken voor u en uw collega's
bij te houden.
U kunt zoveel werknemers toevoegen als u wilt, dit zijn degenen
die bezoek ontvangen en/of afleggen bij uw klanten
U kunt globale afspraken over b.v. vakanties ook globaal onderhouden zodat u die
niet apart voor elke werknemer hoeft in te voeren Ook kunt
u de beschikbaarheid in dagen en uren vastleggen voor elke dag apart als u dat
wilt. Ook de pauzes kunt u voor definiëren.
U kunt zoveel afspraken maken als u wilt zover in de toekomst als u wilt.
Het agenda scherm is ingedeeld in een aantal "slots" dwz perioden waarin u een
afspraak kunt boeken in het instellingen scherm kunt u zelf de lengte van zo'n
"slot" instellen b.v. 30 minuten
Die bepaalt dan de resolutie waarmee u kunt werken.
Om een afspraak te maken klikt u met de muis op een vrij
"slot" en vult vervolgens de gegevens in.
U kunt vrij gemakkelijk met de kopieer en herhaal knop afspraken maken met de
"wizard".
Optioneel kunt u van elke afspraak bijhouden wat de status ervan is, wat er evt.
berekend moet worden, en of er is betaald.
U kunt een bevestiging van de afspraak en herinneringen per email versturen.
maart 2009: Het zenden van een email vanuit iZi is
volkomen vereenvoudigd. de email wordt nu als HTML opgemaakt en verzonden met
diverse pdf of andere bijlagen die u eenvoudig selecteert.
februari 2009: De teksten voor de fax en email worden nu
in rtf formaat opgemaakt wat u de mogelijkheid biedt tot opmaak binnen het
document b.v. vette letters,uitlijning, kleuren, lettertypes en regelafstanden.
december 2008: Voor een klant
is er een module bijgemaakt waarin tijdelijk afwijkingen op de prijslijst kunnen
worden bijgehouden. Deze z.g. actielijst verrekent automatisch de actieprijzen
op de facturen als de leveranties binnen de gestelde termijn plaats vinden. De
actie termijnen kunnen eenvoudig door het slepen van data inde agenda worden
geselecteerd.
september 2008: Pdf kan nu
rechtstreeks vanuit iZi worden aangemaakt zonder tussenkomst van een derde
partij leverancier zoals pdf995. Er zijn geen investeringen op dit gebied meer
nodig.
juni 2007: De errorlogging
vindt nu plaats in een bestand in de database zodat deze later ter beoordeling
beschikbaar is.
Mei 2007: De autorisatie van de
diverse modulen is sterk uitgebreid.
april 2006: Indien u niet telkens als u iZi start wilt inloggen, b.v. u werkt
op een vaste arbeidsplaats, of de autorisatie is binnen uw bedrijf niet zo
belangrijk kunt u ervoor kiezen uw naam en wachtwoord op te slaan zodat u niet
meer hoeft in te loggen en direct naar de relatiekaart wordt doorgestuurd.
maart 2006: Met behulp van het programma pdf995 bent u in
staat om afdrukken van offerte,order o factuur rechtstreeks als pdf op te slaan
of te verzenden in een email.
februari 2006: Extra mogelijkheden toegevoegd om email te
versturen met bijlagen, cc en bcc de keuze van de email adressen is hiertoe
uitgebreid tot de interne adressen binnen uw eigen bedrijf of de adressen van de
relatie waaraan u uw mail richt. bijlagen kunnen van elke soort zijn.
februari 2006: De productie
voor de module catalogus is gestart. Met deze module wordt het mogelijk om per
artikel een 15 tal eigenschappen op te geven voor in de catalogus. later meer..
Momenteel wordt er gewerkt aan een nieuwe gebruikersinterface voor de
artikelzoeker. De vernieuwde interface laat u gemakkelijker en snelle artikelen
en prijzen zoeken in een standaard Windows treeview display
POS:
februari 2006: de module pos is in productie genomen
Facturering:
Het in het verleden niet mogelijk alle te factureren orders in een keer aan te
maken en af te drukken. deze module is aangepast en uitgebreid met de
mogelijkheid alle facturen aan te maken en achter elkaar af te drukken. Als
optie is het ook mogelijk om verzamelfacturen aan te maken. De layout van uw
factuur dient hiervoor te worden aangepast.
Er is een mogelijkheid bijgekomen in de factureermodule om "oude" facturen
nogmaals af te drukken. U hoeft de facturen niet meer een voor een af te
drukken.
Relatiebeheer:
september 2005 De export mogelijkheid van de selectiebestanden is sterk
uitgebreid. U kunt nu naar excel exporteren